wtorek, 23 sierpnia 2011

22. Moje powroty - Z detalami obrazek baśniowy dla Was

Witajcie!

Powtórnie pragnę zaprezentować Wam
jeden z moich obrazków
wcześniej juz pokazanych
tym razem ze wszystkimi detalami



Jest to ważny dla mnie obrazek
zacząłem go malować
dekadę temu
gdy miałem opuścić
moje rodzinne strony
by przenieść się
do Warszawy
teraz
ukończyłem go
w tym roku też dla mnie ważnym
jakby w formie mentalnej byłby symbolem
powrotu przeze mnie do korzeni
do marzeń zarzuconych
przed laty
:)))

***
Pozdrawiam
Wasz
Slavko
SniP

1 komentarz:

  1. Slavko, naprawdę żal wielki, że na tak długo zarzuciłeś to swoje baśniowe malowanie! No, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, tylko ze zdwojoną energią brać się do roboty. |
    Ta kraina leśnych marzeń, którą pokazałeś wyżej, kolorami urzeka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń