sobota, 16 lipca 2011

1. Wakacyjne zabawy z wyobraźnią

Witajcie!

Od grudnia
ubiegłego roku
próbuję utrwalać na papierze
wizje baśni jakie przesuwają się
po nieboskłonie mojej wyobraźni
Tak trwało to przez minione
półrocze w wolnych
chwilach

Podczas
lipcowego urlopu
plon zebrałem obfity w postaci
kilkunastu obrazków
fantazyjnych

Postanowiłem
podzielić się z Wami
tą nową pasją odrodzoną cudownie
po blisko dekadzie milczenia
gdyż przed laty
nie obca mi była
sztuka pisania kreską i plamą
malowanych bajek i innych
wytworów mojej i cudzej
wyobraźni
Na tym blogu
pokażę Wam moje najnowsze
i starsze obrazki
oraz spróbuje napisać
o moich inspiracjach
poszukiwaniach
skojarzeniach
czyli o tym
skąd
biorę treści
moich malowanek
Ewentualnie zarysy fragmentów tekstów
i o tym gdzie można obcować
z moimi oryginalnymi obrazkami

Winieta też jest moim pomysłem
fragmentem jednego z najnowszych
fantazyjnych obrazków

Oto reprodukcja jednej
z moich bajek



***
Pozdrawiam
Wszystkich
Wasz
Slavkosnip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz