niedziela, 24 lipca 2011

5. Hieskot czyli moje obrazki w galerii cz. 1

Witajcie!
Zrobiłem kolejny krok
w realizacji mojej nowej pasji!
*
Odważyłem się i zaproponowałem
swoje obrazki galeriom warszawskim
Jedna z nich przyjęła pięć moich prac
Oto obrazek "Hieskot"
z cyklu: "Przygody żeglarzy w Krainie Dziwów"
wystawiony w Galerii Artis
można je tam nie tylko obejrzeć:)



Pozostałe galerie też były wstępnie zainteresowane
ale mam na razie
ograniczoną ilość oprawionych prac:)
a taki jest wymóg
u nich

*

Ważne że zacząłem podchodzić
nieco poważniej do mojej
odrodzonej nowej - starej pasji
próbując połączyć przyjemne z pożytecznym

***

Pozdrawiam
Wasz
Slavko
SniP


2 komentarze:

  1. Slawko,śliczny, śliczny obrazek! Mam nadzieję, że Hieskot pożywia się tylko jagodami i rajskimi jabłuszkami?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za uznanie! Tak jest to roślinożerny stwór raczej:)Chociaż moje badania tej krainy sa jeszcze stosunkowo mało zaawansowane. Poza tym nie wszystkie istoty, które przypominają z zewnątrz rosliny, są nimi w rzeczywistości. Na razie poruszam się w tym świecie podobnie jak ci zeglarze ostroznie badajac każdy nowy krok.:)

    OdpowiedzUsuń