niedziela, 24 lipca 2011

6. Czerwony Kapturek i Wilk czyli wariacja o Pięknej i Bestii

Witajcie!

Tym razem
pokażę Wam obrazek
w technice
farb olejnych
Przerobiłem moją starą
zapaćkaną paletę
na taką
oto kompozycję
fantazji o odwiecznym
micie dobra i zła
piękna i brzydoty zewnętrznej
niekoniecznie prawdziwych
na pierwszy rzut oka



Czerwony Kapturek i Babcia Wilk

Namalowane w tym roku
wraz z dokończeniem
trzech innych
obrazków
olejnych
o
których
w którymś
z kolejnych odcinków

***
Pozdrawiam
Wasz
Slavko
SniP

1 komentarz:

  1. Witaj Slavko!
    Kiedyś myślałam, gdzie się podział Twój blog?
    A tu proszę...odnalazłeś się!
    Jak pamiętam zawsze coś malowałeś fajnego i pokazywałeś swoje prace.Miałam wrażenie, że twoje prace odzwierciedlają kawałek przynajmniej Twojej duszy.I chyba tak właśnie jest.
    Miło, że się pokazałeś.Twoje blogi zapisałam. Mam jeszcze jeden nowy blog, który będzie poświęcony mojemu miastu - Kielcom. Donka mi napisała, że źle coś poustawiałam. Możliwe, muszę to sprawdzić. Już dzisiaj zapraszam Cię na tamten blog - adres na bocznym panelu.
    Na jutro mam termin zabiegu, więc gdybym przez jakiś czas się nie pokazywała, to się nie obawiaj.Wrócę do zdrowia - powrócę na blogi.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń